Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Leder du lige efter en måde for din virksomhed at skille dig ud fra flokken? Så scroll ikke videre, vi har nogle gode tips og fif omkring emnet til dig! Vi har samlet forskellige gode råd fra de nyeste konferencer, og har samlet dem et sted. Hvert år findes der nye måder at gøre opmærksom på sig selv. Men hvordan får du din virksomhed til at skille sig ud? I 2021 er det klistermærker.

Gør brug af klistermærker

Klistermærker kan bruges til rigtig mange ting. Det kan for eksempel bruges til forskellige brancher og formål. Eksempler på brancher er:

  • Industrien: for eksempel 3D-Mærkater, afdækningsmærkater og piktogrammærkater

  • Sikkerhedsbranchen: for eksempel alarmmærkater, logomærkater og vagtmærkater

  • Det offentlige: for eksempel advarselsmærkater, informationsmærkater og vinduesmærkater

  • Service & håndværk: for eksempel hultang til kontrol- og kalibreringsmærkater og plomberingsmærkater

  • Detailhandlen: for eksempel 3D-mærkater og sikringsmærkater

Men man får kun glæden af et godt klistermærke, hvis man er opmærksom på dets kvalitet. Derfor er det vigtigt at vælge en ekspert til print af klistermærker. Alt efter din behov skal klistermærket nemlig have den rette folie, klæbeevne, glans og efterbehandling. Som du kan se i vores punktopstilling, findes der masser af egenskaber at vælge mellem. Generelt set kan brugen af klistermærker hjælpe dig med at være mere synlig, med at styrke dit visuelle brand, med at reklamere for dig selv og din virksomhed, og med at markere dine produkter og udstillingsvarer. Der findes dog tre parametre, som er gode at huske i forhold til at vælge en leverandør indenfor print af klistermærker:

  • Vær sikker på, at du vælger en leverandør, der overholder aftaler (også i længere tid)

  • Vælg klistermærker, som klistrer i lang tid (kvalitet er nøgleordet)

  • Læg mærke til, at farverne bliver ens (også i tilfælde af, at du behøver at genbestille på et senere tidspunkt)

Du skal herefter bare fokusere på at vælge dit motiv og farver, og så kan du se frem til at modtage dine helt egne speciallavede klistermærker til dine produkter.