Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Hvis du er en event-planer, ved du, at der er mange vigtige aspekter ved at trække en stor konference af. Ved at bruge AV-udstyr med succes, vil du bringe din præsentation til live og hjælpe dit publikum med at oprette forbindelse til dit brand. Vigtigheden af AV i succes for dit arrangement skal ikke undervurderes! Inden du beslutter dig for, hvordan du skal få din begivenhed til at skille sig ud, skal du sørge for at have de grundlæggende dækkede.

Kend AV-behov på forhånd

Find ud af alle AV-specifikationer på forhånd (som hvis din højttaler skal tilsluttes en bærbare computer, som skal på projektoren), og diskuter det med dit AV-team, så der ikke er nogen overraskelser midt i konferencen. Ved at vide, hvad der forventes, automatisk skift mellem at holde lysbilleder og præsentationsbilleder, oprette pålidelige mikrofonopsætninger og store præsentationsskærme osv. Bliv klogere her på AV-udstyr.

Sørg for, at du har det basale udstyr

Næste på din liste er at sikre dig, at du har alle dine grundlæggende oplysninger dækket, inden du beslutter, hvordan du skal gøre, så din begivenhed skiller sig ud. Her er hvad du har brug for:

 

Video: Hver konference har brug for en visning af en slags. Har du brug for en stor projektionsskærm, eller bare et stativ?

Lyd: Du skal sørge for, at alle i publikummet er i stand til at høre taleren, der er et par muligheder at vælge imellem: kablede / trådløse mikrofoner, forstærkere, elektriske højttalere, mixere osv.

Belysning: Korrekt belysning kan fremhæve dine talere og gøre rummet mere tiltalende. Det kan sætte stemningen og bringe din konference til live. Har du brug for spotlights, oplysning eller begge dele?

Videostreaming: Planlægger du at streame denne konference? Du har muligvis brug for HD-kameraer, en måde at oprette forbindelse til internettet og en teknik for at sikre, at alt fungerer sammen uden fejl.