Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Der kan være mange fordele ved at udvide din konference fra at være national til international. Den største fordel er nok, at konference vil få et bredere perspektiv, når du får input fra andre lande. Hvis du er interesseret i at vide mere omkring, hvordan du kan gøre din konference international, er du kommet til det rigtige sted, og du kan læse videre her.

Få spredt budskabet

Når du har bestemt, at du gerne vil have deltagere fra flere forskellige lande med til din konference, skal du have gjort opmærksom på din konference rundt omkring. Hvis du ikke lægger kræfter i at sprede budskabet omkring din konference, vil du ikke få andre deltagere end de vante. Derfor bliver du nødt til at lægge nogle flere marketingskroner i konferencen, så du kan nå ud til de personer i de lande, du ønsker.

Send indbydelser ud på flere sprog

Når du skal til at sende indbydelser ud til deltagerne, kan det være en fordel at lave indbydelserne på flere sprog. Det giver altså et bedre indtryk, hvis du har en indbydelse på tysk til deltagerne fra Tyskland, end hvis du sender en standard indbydelse ud på engelsk. Deltagerne vil helt sikkert sætte pris på den specifikke indbydelse, og der vil heller ikke kunne opstå nogle misforståelser med hensyn til afholdelsen af konference, såfremt at indbydelsen er skrevet på korrekt tysk.

Den letteste måde at få styr på indbydelserne på forskellige sprog er ved at kontakte et oversættelsesbureau, hvilket du kan gøre her. Med et oversættelsesbureau får du oversat dine tekster til det sprog, du ønsker, og du er garanteret, at indholdet er korrekt og forståeligt. Der findes jo nogle andre vendinger og talemåder på tysk, end der gør på dansk, så det er lettest at få en professionel til at skrive teksterne på en ordentlig måde uden grammatiske fejl.