Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

De fleste virksomheder deltager med jævne mellemrum i konferencer, kurser, udstillinger eller lignende, hvor man på mange måde kæmpe om opmærksomheden. Med et veldesignet roll up-banner kan jeres virksomhed skille sig ud fra mængden og skabe et budskab med gennemslagskraft. Læs mere om, hvordan I får fingrene i et effektivt roll up-banner her.

Design den gode roll up

At designe en god roll up er ikke nogen nem opgave. Den skal nemlig have en stop op-effekt, der fanger modtagers opmærksomhed, men samtidig være overskuelig og behagelig at kigge på. Derfor skal der ligge velovervejede tanker bag designet af jeres roll up. I kan tage udgangspunkt i de fire punkter herunder:

  1. Kend din målgruppe
    Det er vigtigt at kende sin målgruppe og vide, hvilke budskaber, der er interessante for dem og hvorfor. Således kan I formulere et skarpt og målrettet budskab.
  2. God læsbarhed
    Teksten på roll up-banneret skal være nem og hurtig at læse, så sørg for at bruge en letlæselig skrifttype som for eksempel Arial eller Tahoma.
  3. Brug farver og billeder
    Både billeder og farver er med til at skabe blikfang og stop op-effekt. Sørg dog for at farverne passer sammen, og ikke nedsætter læsbarheden. Billederne skal også være i den rette opløsning, så de ikke bliver grynede, når de forstørres.
  4. Less is more
    Det er begrænset, hvor meget information modtager kan opfatte, når han eller hun passerer jeres roll up. Skriv en kort, præcis og enkel tekst, og husk på at modtager kan finde uddybende information på hjemmesiden.

Billige bannere på nettet

Når designet er på plads, er det tid til at få banneret trykt, og på internettet kan I finde et stort udvalg af roll ups til gode priser. Leveringstiden er for det meste kort, så I kan bruge jeres nye roll up-banner allerede på jeres næste konference.

God fornøjelse med projektet!